·
Yasal şartlar ve müşteri taleplerine
uygun olarak zamanında ve kalite beklentilerini karşılayan ürün ve hizmet
üretmeyi,
·
Çevre, iş sağlığı güvenliği
çalışmalarına dikkat ederek üretim yapmayı,
·
Çalışanlarımızı, tedarikçilerimizi
sürekli geliştirmeyi,
·
İşletme bünyesinde kaliteli ve zamanında
üretim yapmayı,
·
Fenac süreç hedeflerine uymayı,
·
Müşteri hedefleri, Fenac süreç hedefleri
başta olmak üzere işletmemizde sürekli geliştirme sağlamayı,
·
Müşteri Pazar ve uygulama koşullarını
göz önüne alarak ve hali hazırda pazarda yer alan ürün ve tasarımlara kıyasla
fark yaratarak ihtiyaç ve beklentileri en iyi şekilde anlamak, buna göre ürün
geliştirmek ve üretmeyi,
·
Sürekli iyileştirme için Kaizen yoluyla
sürekli aktif, düşünen, öğrenen ve çözüm bulan bir organizasyon yaratmayı,
·
Teknolojiyi üretimimizin ve tüm
süreçlerimizin her aşamasında uygylayarak insanımıza ve süreçlerimize hizmet
eden, güvenilir, iyice test edilmiş teknolojiler kullanmayı,
·
Müşterilerin, çalışanların ve ilgili
tarafların ihtiyaç ve beklentilerini anlayarak etkili iletişim kurmayı,
·
Müşteri odaklı kalite anlayışını tüm
organizasyona benimsetmeyi,
·
Kalite politikası doğrultusunda
oluşturduğu hedefleri sürekli gözden geçirerek geliştirmeyi,
·
Sistemin etkinliğinin sürdürülmesi için
proaktif yaklaşımla her türlü risk ve fırsatı göz önünde bulundurarak,
düzenleyici ve iyileştirici faaliyetlere önem vermeyi,
·
Kalitenin; firmamız için ulaşılan ve
korunan bir düzey değil, dünyanın gelişimine paralel olarak şekillenen
koşullara göre değişen ve yenilenen bir hedef olmasını sağlamayı
taahhüd ederiz.